Často kladené otázky


Jak zjistím cenu přepravy?

Na našem webu najdete formulář, kde vyplníte místo vyzvednutí, cíl cesty, počet osob, datum a čas odjezdu. Po odeslání formuláře se vám zobrazí nabídka podle kategorie vozidel od standartního osobního vozu až po autobus pro až 20 osob.

Jsou vaše ceny podle taxametru, nebo máte pevné ceny?

Naše ceny jsou pevné a cenu za přepravu znáte vždy před vytvořením objednávky. Naše ceny jsou konečné a již vám nebudou účtováný žádné jiné poplatky. V ceně nejsou zahrnuty změny, které si dohodnete s řidičem, například pokud požadujete změnit trasu.

Odeslala jsem objednávku, je objednávka ihned platná?

Objednávku, kterou odešlete, je ve stavu zpracování a ještě není potvrzena. Náš dispečer objednávku zkontroluje a následně vám ji potvrdí emailem. V tomto okamžiku je váš vůz objednán.

Potřebuji zrušit objednávku, je to možné?

Ano, je to možné a bez poplatku, pokud objednávku zrušíte včas.

Co když bude mít letadlo zpoždění?

V objednávce vyplníte číslo letu a my tento let moniturejeme před vaším příletem, řidič tak má informace o aktuálním příletu a bude na vás čekat. Neplatíte žádné čekání. Dejte nám vědět pokud do letadla nenastoupíte, nebo je let zrušený.

Jak poznám řidiče, který mě má vyzvednout?

Řidič bude čekat v příletové hale s cedulkou s vaším jménem.

Je možné platit kartou řidiči?

Většina našich vozů je vybavena platebním terminálem. V objednávce si vyberte, že chcete platit kartou řidiči.

Je možnost platit i v jiné měně než v českých korunách?

Tato možnost je možná v eurech a v amerických dolarech, kurz vám sdělí řidič na základě aktuálního kurzu.

Jsou vaše vozy vybaveny WiFi připojením?

Ano, naše vozy jsou vybaveny WiFi připojením přes sítě LTE.

Jsem invalida a cestuji s invalidním vozíkem, je to možné?

Ano, je to možné, ale uveďte toto v objednávce. Musíme pro vás připravit vůz, kde lze invalidní vozík přepravovat.

Jsou vaše vozidla bezpečná?

Naše vozy jsou pravidlně servisovaná v autorizovaných servisech. Většina našich vozů je do 5 let stáří.